Ordre og retur (webshop)
Vi automatiserer bogføringen af ordrer og kreditnotaer, så du ikke behøver at taste ordre manuelt ind i dit regnskabsprogram. Du behøver heller ikke at lave kreditnotaer manuelt, når du f.eks. får en returvare fra din kunde, eller ordre anulleres/afbestilles.
Betalinger og tilbagebetalinger (betalingsgateway) Vi henter alle betalinger og tilbagebetalinger fra din betalingsgateway (f.eks. Freepay), så vi er sikre på at alle ordre har en betaling der mancher. Du slipper dermed for at lede gennem mange linjer i udbetalingerne fra din indløser, for at se om du har fået betaling for alle ordrer og derefter udligne fakturaer manuelt.
Udbetalinger fra indløser (indløser) Når du modtager penge fra din indløser, så automatiserer vi bogføring af penge du modtager på banken, samt beregning og bogføring af gebyrer. På den måde slipper du for at udlæse CSV-filer fra din indløser og importere dem i e-conomic, eller bogføre dem manuelt.
Kom i gang her:
Storebuddy
Opsætningsguide her.