For at få en indløsningsaftale, skal din webshop opfylde nedenstående krav - følgende informationer og elementer skal være tydelig for kunden:
Virksomhedens handelsbetingelser Dine kunder skal aktivt acceptere din virksomheds/webshops handelsbetingelser før købet kan gennemføres. Dette skal inkludere et link til handelsbetingelserne.
Udkast til Handelsbetingelser
Virksomhedens abonnementsbetingelser Det samme gælder hvis din virksomhed/webshop sælger abonnementsbaserede services eller produkter. Abonnementsbetingelser for produkter/services skal aktivt accepteres af kunden inden betaling. Kunden skal også kunne se et link til handelsbetingelserne.
Nem adgang til handelsbetingelser m.v. Kunden skal have nem adgang til din virksomheds eller webshops leveringsbetingelser, fortrydelsesret og returpolitik.
Produktets "descriptor" Navnet på produktets descriptor, som vil fremgå på kundens kontoudtog. Dette er vigtigt at være opmærksom på hvis din webshop hedder nogen andet end din virksomhed (altså hvis descriptor er forskellige fra webshoppens domæne).
Kundeservice/support Nemt tilgængelig information om kundeservice eller support – både e-mail og telefonnummer.
Persondata/privatlivspolitik kunder skal have nem adgang til persondata/privatlivspolitik.
Produkter/services En præcis beskrivelse af dine produkter/services, inklusive priser og gebyr.
Kontakt- og virksomhedsinformation/ CVR-nummer.
Virksomhedens fysiske beliggenhed på tidspunktet for betaling.
Synlige betalingskort-logoer Tilbyder du betaling med Visa, Mastercard, Dankort, MobilePay, Google Pay og/eller Apple Pay, skal logoerne være synlig på din webshop. Oftest vises de som minimum i bunden af webshoppen.
Mere information omkring at starte en webshop
*OBS* Er din hjemmeside eller webshop ikke færdig, skal indløseren have adgang til den via af et testlink eller login, for at kunne behandle din ansøgning.